Sunday, 16 January 2011

mak buyOng dan shawlnye

 hamekkk ape nak kata cam beruksss nampak pisang
bila nampak shawl subang yg sebelum ni aku dok tgk sambil
telan air liur jek kat fb atau kat mane2 blog shawl kat mesia
nak suh en.suami beli compOm2 dia tak reti...hihihi shawl ni
aku nampak kat tanah abang tadi..musti tauuu kan tanah abang kalO dtg indOn ni tempat wajibul ghunnah yg harus org puan-puan pegi...hihihihi aku pOn baru jek 3 kali pegi..
kat sini bukan ape leceh nak pi..crOwded bebenO..kalO
takat laga2 sesame sendiri tuh dah tepu agaknye org-org kat sini..x dek perasaan ape2 dah gamaknyeee,,hihihihi berbalik kpd cite shwal tadi..nah amekkk sepulOh lai mak beli kO..taksub plak tetibe rege dia Rp 35,000.00 sehelai...haaaa  kalo convert duit mesia bape ek..entahhh aku malas nak cOnvert,,biOr lantok kan kat situ..hihihihi mmg betui agaknye kate en.suami aku mmg x bape syg sgt duit 
rupiah..kalO pegang kejap jek abis..tp kalO duit RM...syg nye nak tukOr...tidakkk moral nyaaa ada aku sgt patriotik pada negara..hahaha pasni mak yOng di harap pakai sume shawl yang di beli yeaaa...kalO tak siap la mu.. !!!! jgn dok beli doh ;)

3 comments:

Miss Layaleya

salam...

mak ai byknya shawl.. kalu rs x tpakai tu pas je ke sini.. hik! hik!

sonok bila ctah ad blog.. sy suka:)

[s.u.r.i.a]

kemain lagi. awaknye tudung bawal mana pergi? sebelum pergi indon shawl dah banyak, ni dah beranak-ranak lagi ni. muat ke lemari awak 2? :P

shitaro

miss layaleya ~ hihihi kat sane lagi bnyk santek2 kan..tgk awk pakai meletOpsss gituh..tuh yg nak jugOk tuh..hihihi tu laaa sesame la kite berbelOg pasni..saye suke bace awak jugOk..lagi2 part yg jiwang2 tuh..hihihi i likeeee...selama nih kenal awak gahnazzz jek..rupe2 nye ade jiwangnye jugOk :P

puan suria ~ harap maklum yeaaa...saye maleh nk pakai tudung bawal dah skang...hihihihi pakai sempOi2 jek,,,bukan leh ngOrat pun...hihihi hahaha mmg pOn..rasenye sehari buleh pakai 3 sekaligus,,,kikikiki
sila selalu hapdate belOg anda yea..nk tauuuu laaa perkembangan su yg x bape nak kembang nih :P

Post a Comment